ta min hand och kom så går vi vidare

idag är jag sjuk. jag hoppas på att det ska gå över när som helst. jag måste vara frisk imorgon, annars jävlar. ska fota maria och vulfa imorgon, till sportreportaget, och då passar det sig inte att vara sjuk. nänä. idag var jag en sväng i stallet i alla fall, det var fint väder. pratade lite med maria. sen gick vi hem. när jag kom hem bäddade jag ner mig framför teven och tittade på maria larssons eviga ögonblick. den var himla fin! sen sänkte jag nivån något och tittade på jonas brothers och friends! också bra grejer. speciellt jonas brothers. så jäkla SNYGGA, ååh. efter att ha sovit en snutt och tagit en dusch så känner jag mig både piggare och fräschare, ska nog ta och gå och lägga mig snart. sömn är ju den bästa medicinen har jag hört.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0