stockholm i bilder

klockan var 08.00 och adrian var på strålande humör i bussen
kimse vimse och loppan var också på strålande humör! tror jag
väl framme i storstan så var första stoppet arkitekturmuséet.
kimsan föll i trans över arlandas flygtorn.
sen gillade han konsums modell. kimsan ♥ konsum
sen hittade vi adrian, och det var ju himla tur, för han såg lite vilsen ut.
men josefine hade läget under kontroll! tur för adrian.
sen hittade trixxarn en bebis...
... och en supersnygg nånting.
efter att vi betat av både moderna muséet och nationalmuseum så gick
trixxarn och jag en sväng och drack kaffe i solen på medborgarplatsen
sen gick vi till operan. där väntade alla andra, för vi skulle på guidad
visning och se alla hemliga rum och balettskor och groddräkter.
adrian älskar mig förstår ni. mr grumpy
efter visningen så fick vi springa iväg och äta, sen fick vi skynda oss tillbaka.
operan började klockan sju. och man fick INTE vara sen.
i pausen mellan akterna så hittade jag de här två glasögonormarna.
till slut åkte vi hem. det var en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0