pop culture

nu äre fest här i norpan! jag och trixxarn och hanna var ute och svirade igår. först blev det en sväng på skandia där vi kollade på björnstammen, och det var himla häftigt måste jag säga! plus att jag blir alldeles andfådd av att bara titta på dom, så mycket som de hoppar och springer omkring. phew. men fruktansvärt duktiga pojkar! sen kilade vi vidare till kulturkammaren och pop culture. där kom vi in precis samtidigt som moto boy sa att han tyckte att vi var så himla fina. bra början, tänkte vi! dock sa han det ju till publiken, men man får ta det personligt ändå. och precis samtidigt började han spela beat heart. hela hans spelning kan vara det vackraste jag någonsin varit med om. och jag menar allvar. det var så fruktansvärt fint så jag bara kände för att gråta ihjäl mig. men det gjorde jag ju inte, som tur var. världens bästa moto boy i alla fall! åååh. sen var det dags för jonathan johansson och han var bara en dryg surpelle igår. uschans! jag minns honom som gladare från emmaboda, så det var synd. fast det kanske är hans image att vara sur och se ut som att han har tråkigt. eller så var han inte på humör. vem vet. moto boy var i alla fall helt fantastisk! som jag ju nyss sa.

sen drog vi oss mot huggan och stannade där till halv två, och det kändes precis lagom. det var kul igår, tycker jag. lagom mycket dans och sånt. kul att titta på alla människor och deras kläder också. hehehehe. nä, nu ska jag svida om, för om en och en halv timme ska jag träffa trixxarn vid söder tull. det är nämligen andra dagen av pop culturrrrrre. ikväll är det per egland, makthaverskan och joel alme. kan bli himla fint känner jag! det blir ingenting efteråt, i alla fall inte för min del. jag behöver nog titta på film tror jag. eller sova. imorgon är det kusinkalas!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0