let's go and watch the sunrise, over london bridge, over golden gate or puddefjordsbroen

denna tisdag har varit ganska fin! jag var i skolan, och det var molnigt. sen hade vi håltimme, då tittade solen fram och jag och pollan gick och satte oss bakom linghallen (SE BILD). där var det varmt och dant = fler fräknar! sen var det fotolektion på kungsgård, och så var det brandövning och sådär. himla kul! inte. sen slutade jag och åkte hem. följde med mamma ut till styrstad och fotade lite. sen åkte vi till hc för att kolla hur stort det hade blivit, och det var verkligen humongous! fick en sötnosig ring och provade klänningar. gillade en på, hör och häpna, gina tricot. men jag tror att den får stanna där den hör hemma, dvs inte i min garderob. filip har fått nya tänder också! det går fort i svängarna. och på tal om det så är det sex veckor kvar till studenten! jag panikar typ, och känner att jag har missat något stort, hur kan det gå såhär fort? nae jag vet inte! hjälp hjälp hjälp.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0