innan man vet ordet av blir man tandlös

egentligen skulle jag åkt till stallet idag, men klockan tolv så kom jag fram till att jag inte kommer hinna det om jag ska göra tårta, städa mitt rum och göra mig i ordning till klockan tre. så jag får ta stallet imorgon i stället. det har blivit en del att pyssla med i mitt rum så det här kan nog ta hur lång tid som helst...

men joel alme igår var himlarns fin! verkligen. och när han hade spelat färdigt så såg jag att jag fått ett sms från pappa. det stod att han var på akuten med filip. lite orolig blev jag, så jag ringde hem. då sa mamma att filip hade vurpat med cykeln och slagit ut båda framtänderna. stackarn. han som hade så fina tänder. så nu går han omkring och ser ut som en sexåring utan tänder. och skrapsår. med sju stygn i hakan och en bortrakad skäggtuss. stackars stackars fisen. bilden nedan är fem år gammal, och gaddarna är no more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0