ibland blir man galen

min huvudsysselsättning under de senaste dagarna stavas disney channel. jag är sjuk och det är så jävla trist. det är så himla fint väder och jag vill gå ut och leka! men det får man inte. det kan man inte när man är sjuk. så i stället har jag spenderat dagarna framför teven tillsammans med hannah montana och jonas brothers. nu vet ni att det är nåt som inte står riktigt rätt till i huvudet på mig. jag skyller det på förkylningen. förhoppningsvis är jag frisk imorgon, jag kommer nog inte klara en dag till med det här.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh dumma förkylning! Jag tror dock inte att hannah montana och jonas brothers hjälper dig så bra att bli frisk, snarare tvärtom ;) Krya på dig hörrö, <3

2010-04-13 @ 20:42:42
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

haha, man blir sjuk i huvet av att kolla för mycket på disney channel! ;)

2010-04-14 @ 17:55:03
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0