en hästig dag

nu sitter jag och försöker värma upp mig med en kopp te och en lokatt i knät. fotograferandet gick förhållandevis bra, trots pissigt ljus och en knepig kamera. jag måste verkligen sätta mig ner och lära mig hur den funkar. men det känns så himlarns komplicerat. whatever. vulfa och mary var snälla och fotogeniska båda två, så jag är mer än nöjd med deras insats, tack för hjälpen maria! efter fotandet så tog vi oss ut på en bustur i skogen, maria på vulfa och jag på mamban. jag var förberedd på att dö, eller i alla fall gå sönder, men konstigt nog så hände absolut ingenting. mamba är ju känd som bockardrottningen, men just idag hade hon tydligen inte lust att bocka över huvudtaget. hon galopperade bara på, så snällt och fint så. och det klagar jag absolut inte på! så det har varit en fin dag än så länge. ikväll ska jag nog se på film och det är ju också ganska bra! nu tänkte jag avsluta med en tussig bild på maria och vulfa och säga grattis till min vän moa på 20-årsdagen! :)


yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0