en fölsedag

det sägs att det är min nittonde födelsedag just idag! det stämmer ganska bra också. jag har haft en fruktansvärt fin födelsedag, jag har blivit grattad typ tusen gånger känns det som, och jag har fikat som en liten tok. först på broadway med trixxarn, kimsan och addis, och sen sprang jag hem och gjorde en tårta för farmor och farfar skulle komma på besök. då blev det tårtätning och presentöppning och jag fick en himla massa fina grejer. sen blev det dagens mesta överraskning, sara och adam kom på besök! det var en väldigt fin överraskning. så då fick jag fika en gång till, och öppna finfina paket. det är himla bra att fylla år!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0