bara bra saker som händer

nu sitter jag i köket och lyssnar på musik med en kopp te. känner mig nöjd med dagen. det var så fint väder, så jag bestämde mig för att ta en promenad hem i stället för att åka buss. benen är bättre än 113 heter det ju (gammalt indianordspråk). när jag slutligen kom hem så såg jag att jag hade fått pinkoden till inloggningen på studera.nu, så jag knappade in den och kollade vad som hände. men jag skickade ju mina ansökningar igår, så det var redan fixat. så förmodligen kommer jag nog kursa lite i höst, det känns som att det kan bli ganska spännande! alla nya saker är spännande! jag gillar nya saker.

jag cyklade (JAAAAAAAA cykla!) till stallet en sväng och sen hem igen också. nu har jag precis bokat tågbiljetter till uppsala, för jag ska åka dit imorgon. tänkte hälsa på mina sviskon och min kusin som tydligen också befinner sig där just nu. riksmöte för danielsson-klanen typ!

men nae, nu ska jag kila upp och välja ut vilka kläder jag ska ha med mig. måste packa och måla naglarna lite!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så gott med te! :)

2010-04-16 @ 21:34:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0