rrrrrrräven laskar övel isen

eyeyeyeyyyy
nu har helgen svischat förbi precis lika fort som vanligt. i fredags var jag i skolan. det var soft. en liten svenskalektion och en liten naturkunskapslektion. det gick fort som vinden. sen gick jag till biblioteket och lånade några böcker, och efter det gick jag och fikade hos farmor och farfar. mucho trevligt. sen hem och äta lite för att strax slänga på sig ridkläderna och åka till stallet. vi tränade till kadriljen som vi skulle rida på lördag, alltså igår. och igår var det ansvarsdag hela långa dagen i stallet. sen var det vår fina tiohästarskadrilj, eftersom klubben hade 40-årsjubileum. jag och maria var täthästar, eller det var mamba och kasper som stod för hästandet då. men det gick riktigt bra för att bara ha tränat en gång måste jag säga. åh vad jag tycker om att rida den där hästen ibland. efter att ha spenderat hela dagen i stallet var jag helt slut. jag tog en lång dusch, åt lite och sen fastnade jag i min säng där jag tittade på sagan om ringen. det var så länge sen jag såg den. mycket spännande.
idag har jag varit i linköping. fick med mig lite grejer hem från hööks, och sen tog vi en sväng på ikano-huset. jag köpte de kornblå stövletterna från scorett, som jag kollat på sen de kom ut i butiken. de är så sjukt söta. tur för mig var att det var någon sorts kampanj, så man fick dom för 200 kronor mindre. och kampanjen gick ut idag. och jag är så himla nöjd, jag bara älskar dom. på sätt och vis måste jag ändå hålla med min mor, jag börjar också bli lite orolig för det här med mig och skor alltså... jag har ungefär zero självdisciplin vad gäller fina skor. hmm...
nu är farmor och farfar här och vi tittar på filmer från när vi var små. så jag ska kila ner och umgås lite mer.
pusspåer
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0