båda vet att det här betyder ingenting

hej
just nu är jag på dåligt humör. allt tar emot. åh vad det är jobbigt när det är jobbigt. jag vill bara sitta i en soffa med en kopp te och inte tänka alls, inte göra något alls. dessutom är jag hungrig. men jag orkar inte fixa något. och så har jag ont i huvudet. jag vill se klart romeo + juliet, men jag orkar inte ens sätta igång filmen. ärligt talat. detta suger. det här är vad jag vill ha och göra:
  1. springa runt och vara söt bland röda och oranga löv.
  2. något ätbart.
  3. en man som ser ut som och är som jack davenport. ge mig bara.
  4. en egen lägenhet i en fin stad, en ANNAN stad.
  5. lov.
  6. kings of convenience, nu med en gång.
okej, det var nog det. nu ska jag kanske försöka göra något. med guds hjälp och tandborsten kanske jag når mina mål någon gång. kanske. någon gång. kanske. kanske.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0