as we walked into oblivion

hellooooooo
nu är det tisdag. det har varit en snabb dag. riktigt snabb, som vanligt. jag har varit i skolan. som vanligt. har bara haft engelskalektioner. om man bortser från en halv religionlektion, vilket jag nog gör. och så har vi ju fotats också! till katalogen. riktigt fina blev vi, ja oh ja. och efter skolan träffade jag sara, vi gick och åt lite, och sen träffade vi hannelis och hennes marc, så nu är mitt huvud helt engelskt. lite jobbigt. men helt okej! jag gillar't.
helgen var också fin. i fredags var det kalas hos lussan, för hon hade ju fyllt år! en söt artonåring och glada människor och bra musik (däribland backstreet's back förstås!). sen gick vi till huggan, och det är ju faktiskt inte jättekul där längre. svårt att toppa den här sommaren. uschja. i lördags var jag i stallet, sen var vi på fika hos monstret i skarphagen. mucho mysigt med kuddar på golvet och tända ljus! mmmmmm-mm. och i söndags var jag i oxelösund och nyköping med mammsen och pappsen. åh vad jag saknar oxelösund :( vi sjösatte ju inte ens båten den här sommaren, var nog första sommaren någonsin som jag inte ens varit där. men vi var i alla fall där nu och kollade så att båten låg kvar, och sen fikade vi på bygdegården och det är så himla fiiiint. åååh.
nu ska jag nog snart gå och sova. svenska med daggan på morgonen är inte att rekommendera när man är trött. tror jag.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

oxelösund är ju sjuukt fint! älskar't :)

2009-09-17 @ 15:45:30
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0