say something stupid

jag är så jävla arg på mig själv just nu. jag förstår inte hur jag fungerar. jag vill bara slå mig själv på käften och säga att jag ska skita i det. vad det än är värt. jag ger upp nu, det gör jag faktiskt. jag har nyss sett på the phantom of the opera, och vilka känslor jag än hade för den filmen för fyra år sedan, så finns de kvar. minst lika starka. det suger ju. så nu sitter jag här och känner mig ensam och sympatiserar med alla fula och socialt handikappade människor (får man säga så). det är elakt, det är det. så därför sympatiserar jag lite med mig själv också när jag ändå är i farten. hungrig är jag också. och ger upp, ja det gör jag. alldeles för lätt, hela tiden. och envis, det är jag också. en jävligt dålig kombination. nu ger jag upp. värsta fantomen på operan-style.
AVSLUTNINGSVIS vill jag meddela att natten till idag var den bästa på jävligt länge med många söta vänner och trevliga människor som var ute och svirade (typ vår bästa vinkkompis), och den här helgen har varit helt otrolig, speciellt med tingsek i fredags. tack maria ♥ en annan sak, som var typ pricken över i, var att filip var hemma och hade björn med sig. det var mycket trevligt. en annan sak, som också är typ bäst, är att anna ska komma till mig imorgon och vi ska äta scones och titta på film. ibland saknar jag henne så mycket så att det gör ont.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

tack själv ebbis! vi får träffas någon dag på lovet och prata om alla dessa socialt handikappade hörrö! <3

2009-10-26 @ 10:38:15
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0