jag tycker om att lyssna på julmusik

idag hade vi dubbeltimme i psykologi. det var helt okej. sen var vi på föreläsning med en hare krishna-munk. mycket intressant, men mest mysigt, för hans röst gjorde så att jag ville gosa ner mig och sova.
efter skolan träffade jag oskar och vi åkte spårvagn till amanda. jag har inte varit hos amanda på flera år. det var så himla mysigt, med mina små sorkungar. vi drack te och fikade och så pratade vi i flera timmar. jag saknar dom så himla mycket. fyra år tillsammans ger en himla massa minnen. och en himla massa uppdatering om våra nuvarande liv. vi pratade och pratade och pratade. det blev nog så att jag pratade mest, ungefär som vanligt, jag förstår inte varför det alltid blir så. gillar jag min egen röst så mycket? nej, jag förstår det inte. imorgon ska vi nog gå ut, jag och amanda och någon mer om vi hittar någon. på sätt och vis känner jag mig rätt sugen på att gå ut, men jag vet inte. hoppas det håller i sig.
yours truly,
ebba
en gång var vi femton år, och det var visst extra roligt

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jösses! Jag som tyckte du såg så liten ut på mellanstadiet och så gjorde du det på högstadiet med (i Ebba-koftan). Fint.

2010-01-13 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0