efter en helkväll med packning och frankenstein

nu är det fredagkväll. det har varit en bra fredag. och en bra vecka över huvudtaget. vi var lediga igår, så det har känts rätt lugnt och sådär. idag har vi bara haft en kort svenskalektion och en rolig labblektion. vi fick blanda vätskor och det blev lila och blått och gult och allt möjligt. fint vare. efter skolan tog jag och trixxarn en liten minipromenad, som slutade med en varsin chai latte i näven på den lilla bryggan, i höstsolen, vid campus. det var inte fy skam, och ett bra avslut på skolveckan.
imorgon åker jag och trixx till stockholm, vi ska se kings of convenience på nalen, och jag vet inte hur peppad jag är. jag har längtat så länge. men nu händer det. äntligen. den här helgen kommer bli så himla bäst. jag bara känner det på mig. igår var det torsdag, och då var vi (galet nog) på hugo för att se [ingenting]. det var bra. det bästa var att det var så många söta människor där. ja, det kändes riktigt bra.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0