bombs on your mind when there's no one around

idag är det onsdag! det är höstlov. jag har varit med trixxarn i linköping, östergötlands huvudstad. såg trots det inte så värst många snyggingar. de sitter väl inne och pluggar kan jag tro. däremot var det världens jobbigaste gäng som satt vid bordet bredvid vårt när vi var på berget och fikade. jag ville typ bara ta upp grädden på skeden och splatta den i någons nacke. det vore nåt. det förtjänade dom.
just nu äter jag vindruvor. alldeles för mycket vindruvor. jag börjar få ont i magen. snart ska jag göra ett tappert försök till att gå och lägga mig och faktiskt somna. imorgon ska jag till stallet och tvätta mambans fönster. det behövs, det har nog inte gjorts på cirka två år.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: K

Åhå, tackar så mycket :)

2009-10-31 @ 12:32:13
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0