sex liter luft

det är måndag och jag är supertrött. jag har visserligen gjort färdigt allt som ska vara klart i skolväg, förutom talet till svenskan. jag ska skriva det idag/imorgon. så länge man tror på sig själv så går allt bra. det har man ju lärt sig.
nu sitter jag och dricker te för att värma mina små fingrar. snart ska jag åka till stallet, ska rida ikväll. det ska bli spännande. skoldagen var också rätt spännande. det började med två engelskalektioner, sen naturkunskap och vi kopplade lampor och sladdar och batterier och det var ju sjuuuukt kul! faktiskt. lite kul. LUNCH - korv stroganoff, mm. kul med ångest, halva ögonbryn och sammetskavajer i alla fall. efter lunchen var det latin, och då var jag så nära på att somna. men jag och pollan hade våra små knep, så vi fixade det också. såna är vi!
dagens: pollan sa att han som alltid inleder lektionerna med att kasta med whiteboard-pennan i fem minuter var en trasig lampa i en seriekoppling. hon borde gå nv, det är ju medfött!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

jag är tillsammans med killen med sammetskavajen :') han är så jävla snygg <3 <3

2009-11-10 @ 10:15:17
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

ja jävlar vad snygg!

2009-11-10 @ 18:25:39
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah. Och vart har ni varit dom senaste 5 minuterna då?



Vi vet ju redan hur duktig han är på att kasta med whiteboardpennorna.

2009-11-11 @ 22:17:43
Postat av: Pollan

Den senaste kommentar var från mig, Petronellsan, om du inte redan klurat ut det :)

2009-11-12 @ 19:43:03
Postat av: lilla e

haha, ja, vi behöver ju liksom inte ens vara där de första fem minutrarna, för man vet redan vad som händer då. åh vilken kille!

2009-11-12 @ 23:14:04
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0