i'm high on you and on drugs

söndag. det är underbart att ångest har fått en alldeles egen veckodag. det värsta som finns är när saker tar slut, och söndagar är ett ganska markerat slut. slut på veckan, slut på helgen, slut på vilan. måndagen närmar sig. och fort går det. om jag fick bestämma så skulle jag sova bort både söndagarna och måndagarna. vad härligt det vore.
denna söndag sitter jag i alla fall och försöker knåpa ihop ett så kallat tal till engelskan, men jag skulle väl mest vilja kalla det för en helt vanlig muntlig redovisning. eller, om man nu så gärna vill det, an informative speech. det ska redovisas imorgon, så jag borde nog snabba på lite nu. hur som helst. onsdag är naturkunskapsprov. det känns ju också alldeles underbart. men på oändligt många sätt skulle mitt liv kunna vara värre - man ska inte klaga. det är en vecka kvar till första advent, en månad + två dagar kvar till julafton. knappt en månad kvar till jullovet, så man får hålla ut. snart blir det vila och inget annat i tre hela veckor.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0