you can't push me around, round, round

fint väder!
fin dag
lagom fin i alla fall. myslatinlektion först, lite seg som vanligt. sen bild. jag får huvudvärk av perspektiv. sen lunch, äcklig kebabpytt. sen geografi = kolla tågbiljetter och leka lite. sen engelska för att se på pride&prejudice. mmmys.

sen gick jag på stan och försökte hitta en tunn och lagom lång silverkedja. verkar vara omöjligt. fyyy.

nu har jag ätit lite och dricker te och laddar inför första ridlektionen på väldigt väldigt länge. vi ska visst ut i skogen. hoppas jag får en snäll pålle som inte vill bralla av mig.

att gå ut i fredags var ju förresten en smärre besvikelse. inte med vännerna då, det var mys och amusing. men själva utegrejen var lite trrrist. men tapper som jag är så ska jag kämpa vidare och kanske kila ut en sväng på fredag eller så igen. man får se som det heter.

nu ska jag svepa denna koppen och ge mig av på min gröna springare på hjul.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var väääääääääldigt lite folk i fredags ebbis :) Det brukar vara mycket roligare så vi får göra om det någon helg! :D

2009-05-06 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0