now i know there is a world beyond the small place i was coming from

eyyoyoyo
nu äre lördag och fint väder, jag lyssnar på myskillarna och äter nudlar. asbra. kom typ nyss hem från stallet, var där en stund och pysslade med mamban och svettades lite. jag ska snart hoppa in i duschen, för jag måste försöka dra mig in till stan eller till blomsterlandet och hitta en present till mammsen, eftersom det ju är den där mammadan imorgon. kul för dom, mammorna.

igår var så himla fin! åh så fin. dagen i skolan var fin. det var easypeasy lektioner, sista filmkunskapen vilket gjorde mig lite ledsen förstås. har varit en så jävla rolig kurs. vi fick se på film (spring lola, SÅ BRA) och få våra betyg och jag kan inte säga annat än att jag är nöjd nöjd nöjd x 1000, supernöjd. och på kvällen var det hugo med från början bara amanda, sen kom oskar och dom och joinade, sen tittade lempan och pollan förbi en sväng, sen hängde jag mest med sofia och en simon. åh allt var kul, mycket roligt.

men nu ska jag ta en dusch och cykla vidare.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0