i don't know what to say please tell me what to say

hejjjjjjjjjj
imorse var jag på betessläpp i kuddby och såg glada studsande kor! för jävla härligt. mys med anna och sara och vi fick bulle och mjölk och klappa kalvar och sånt. livet på landet är grejen.

sen åkte jag hem och tog det lite lugnt. drack lite te och åt vindruvor. sen åkte jag till stallet, mockade och hängde med mambsing i hagen. sen åkte jag till farmor och farfar och fikade. sen hem och så har jag varit hemma sen dess. hemmahemmahemma.

jag har inte bestämt riktigt om jag ska gå och lägga mig nu, eller om jag ska se en till film. hmm, tål att tänkas på... imorgon SKA jag plugga matte. nationella på tisdag ju, uhhehheh. jag klarar't. hoppas jag. och så måste jag göra en skrivgrej till bilden tills på måndag. osådär. mmmmmmmkul.

jag är besviken. jag är frustrerad. jag är lite sur. jag är lite trött. jag är ledsen också. men glad för andra saker. life is complicated. dessutom tynar jag bort i den här staden. ge mig något nytt.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: jolinerzizizi

Jag stampade twice! Men det var för seeeeeeent!

2009-05-14 @ 23:11:04
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Mary

tack smulan, jag hoppas det blir bättre snart :> ha så kul i linköping imorgon <3

2009-05-16 @ 21:45:07
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0