"ditt kalla blod kan inte bli hett"

jag är hemma från nås. det var skönt där, som vanligt. skönt ändå att komma hem och duscha.
jag hoppas det blir fint väder imorgon, för då kan jag ha mina nya skor, och då kommer det bli en fin dag. 
jag är inte riktigt färdig med min analys på svindlande höjder, men jag har håltimme i tre timmar imorgon, så jag känner mig inte så stressad. det här fixar jag, jag har bara en punkt kvar.

tyg till skönhetenklänningen ska köpas imorgon och herregud, jag ser ut som en bakelse. menmen. vad gör man inte för två söta vännisar som nyss fyllt år. puss på er sötungar.

nu dricker jag te och ska gå och lägga mig när som helst. det tar på krafterna att åka bil i sex timmar.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0