press hold

jag såg nyss att jag bara avbröt mig mitt  berättandet igårkväll. jag berättade om fredagkvällen men inte resten av helgen. tokigt av mig. på lördagen i alla fall, så kom katten rasmus på besök! det var kul. han och lokatten är nog rätt bra kompisar egentligen. gulliga är de när de springer omkring och leker. i lördags var jag också i stallet, jag och maria tog en skogstur med samantha och trollbollen. det var mys. och på kvällen åkte jag till bea. där var det film och scones och kladdkakekväll med hela team jocke. mysmys! söndagen blev en relativt tidig start, eftersom jag hade lovat cissi att hjälpa till med samantha på den sista hoppträningstävlingen. hon var duktig och fin i söndags, samanthan. och så hade jag tvättat hennes ben och svans, så hon var till och med ganska ren. på kvällen såg jag på beck. det var min helg det.

dessutom så börjar vårkänslorna infinna sig. imorse regnade det, men nu på eftermiddagen har vädret varit helt perfekt. jag älskar den här solen. den får fram så fina nyanser och allt blir så mysigt och lugnt. jag letar fortfarande efter någon att bli kär i, så att jag har något att ta ut mina vårkänslor på. eller mina känslor över huvudtaget.

imorgon och på torsdag så har vi studiedagar. jag ska läsa min engelskabok och ta det lite lugnt. båda dagarna har jag i och för sig samantha att rida. imorgon ska vi rida lite dressyr för cissi. det blir ju spännande. återigen första gången på ett halvår eller så. på torsdag blir det bara en skogstur, mys. och imorgon ska jag träffa anna också. det blev visst lite att hinna med ändå.

nu ska jag väl fixa i ordning mig, vi ska till farmor och farfar, för farmor fyller 84 år. inte illa. jag gillar släktträffar. om jag ändå inte hade lock för örat, det är så jobbigt. 

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Mary

mys turer är liksom extra mysiga tillsammans med dig måste jag säga :) man skulle ju kunna säga att dom suger, men nu gör dom ju inte det men! ^_^

2009-03-17 @ 20:34:01
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

haha, right back at you!

2009-03-17 @ 20:57:04
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0