oh so small are we

idag är det tisdag. jag har gått omkring och trott att det var måndag hela dagen. tiden går så otroligt fort.

det är många roliga grejer på gång. skolan är inte en rolig grej, men den är på gång i alla fall. den är alltid på gång. tyvärr.
en annan rolig sak är att det snart är april! i april ska jag göra en massa roliga grejer. först ska jag till liverpool :) yeyyyy. sen ska jag fylla år. sen ska jag åka till göteborg och gå på mando diao-konsert. helt otroligt. och nu kommer det snart en massa studiedagar, så man får vara lite ledig ändå.
livet dansar av sig självt ibland.

jag har sett en massa bra filmer på sistone. jag älskar filmer. jag älskar allt, förutom det här jävla skitvädret. jag hatar det.

nu måste jag kila vidare för jag har tyskaprov på torsdag och nu måste jag fixa semlor.
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0