jag förlänger mina steg

hej vännisar! it's been a while, men nu är jag häääär.
mycket har hänt. jag har varit i nås, det var mysigt och fint, men jag fick stanna hemma på midsommarafton pga förkylningen. det var kul, medan de andra var på storänget och slog runt och tittade på midsommarstången så satt jag i storstugan och lyssnade på ashög musik och knattrade på en gammal skrivmaskin. det är grejer det! vi kom hem i söndags kväll i alla fall, och den här veckan har det varit jättefint väder. som ni kanske har märkt.
idag har jag varit ute på abborreberg och arbetstränat! som en liten myra. det gick mucho bra. så nu har jag jobb, helt plötsligt :o now that's nice! och efter min arbetsdag så åkte jag in till stan och träffade tessan, den nyblivna artonåringen, över en kartong vindruvor och en strömrunda. mycket trevligt, det var så fint och det kändes inte alls som att vi var i sverige. helt crazy. 
nu dricker jag te och lyssnar på musik, har tänkt göra det en stund för att tänka igenom saker.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0