don't make a move, you'll look ridiculous again

heyyyyee
jag håller på att bli frisk! jag mår rätt bra idag. jag trodde att jag skulle dö i förrgår, låg helt ärligt på dödsbädden kändes det som = inte kuuuul. men nu är jag fit for fight för en lång biltur och boende i stuga i några dagar. ohja. ska bara köpa en ny nässpray. jag kanske inte ens behöver knarka panodil längre! how good is that!

idag har jag varit hos sarisen, hon och jag hostade ikapp och pratade hemligheter och jobb. sen fick jag skjuts av dom till stallet, de släppte av mig på väg till norrland. alltså innan de åkte till norrland. omg, kommer sakna sarafari ju. en hel månad, till och med längre än mocambique :( vad ska jag nu sysselsätta mig med liksom...
dessutom har det börjat hända märkliga saker på den senaste tiden! jag fattar ingenting. men vad då, det är väl bara att blunda och köra på. har hört att det är så man gör.

menhehheheeee jorå, såattehhh... nu ska jag duscha. och sen ska jag packa ner mina kära ägodelar. 
ha en trevlig midsommar allihopa!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0