the loneliest people were the ones who always spoke the truth

hejhejhejhejhejhejhejhejhej
idag är det söndag. ikväll är det utebio, men jag ska inte gå, för jag är allergisk mot jack black, och det är faktiskt sant. jag hatar människan. och hat är ändå något som jag inte brukar syssla med. hujedamej.
idag har jag varit och handlat med pappa, de åker ju till portugal imorgon (eller egentligen till uppsala imorgon och portugal på tisdag), så jag kände att jag behövde lagra med lite mat och sånt där. till mig och filip, för vi ska ju vara hemma. alldeles ensamma. spännande. ja mycket.

jag är väldigt trött. det kan ha något att göra med en lång färd hem på en pakethållare från nattstaden igår (eller imorse?), som räckte ända till klockan fem. det var roligt igår, det var det. och billigt var det också. så klaga ska man inte göra.

nu sitter jag här och lyssnar på myskillarna igen. mina fina fina. om jag kunde så skulle jag gifta mig med alla mysiga människor alltså. fatta vad mysigt det skulle vara. filip kommer hem idag, från uppis. fast ikväll. inatt. klockan tolv eller så. och jag förstår inte varför jag har en massa babyshambles och libertines i min playlist, när jag inte ens tycker om dom. det är ju helgalet. nu ska jag se mig om efter något att göra. film kanske. eller en till balja med te.
yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Joline

jag tycker inte om folk som skriver te med h, typ "the" eller "teh". Jag vet inte folk använder det sista alternativet, men jag gillart inte. Du är OK Ebbo. Så, när får vi trasha huset då?

2009-07-17 @ 12:26:36
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

te heter te! och inget annat. inte the, té eller thé. ni får ju trasha huset ikväll om ni vill. fast alltså inte trasha, utan mera mysa... ja du fattar.

2009-07-17 @ 21:37:38
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0