samma nätter väntar alla

jag kom hem klockan nio imorse. det har varit en så jävla rolig kväll/natt/morgon, åååh ja. eller kvällen och natten var i alla fall omtumlande och händelserika, trixxarn ska ha sjukt mycket tack för att hon dansade sönder golvet med mig i den galna stunden. men morgonen, speciellt morgonen. den var fin. så himla fin. möttes av en arg syster i hallen när jag kom hem. det var mindre fint. och sen sov jag i två timmar, fast jag egentligen inte behövde, så nu är jag pigg som ett vinterny igen! snart är det emmaboda och vi peppar och har oss. tänkte just säga att jag väntar på att det ska hända något i mitt liv, men här händer det saker så det räcker och blir över, så det känns väl lite onödigt att be om mer. nu ska jag borsta tänderna för snart kommer sötmary.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0