jag vill se dom där skyarna igen

hej
här sitter jag nu igen. har egentligen inget vettigt alls att skriva, men tycker att det inte riktigt är dags att gå och lägga sig än. är inte trött heller. så jag lyssnar mest på musik, det håller mig i alla fall lite sysselsatt.
jag och hesse är ensamma hemma, filip åkte till uppsala idag och mamma och pappa åkte till kvarsebo. de tog till och med sig lokatten så att hon skulle få träffa rasmus. så det är alltså bara jag och hedvig hemma. vi har haft myskväll, åt tacos och såg på film med glass och te. vi såg på a cup of love, lite konstig men ändå mysig film. helt okej godkänd.

imorgon ska vi nog åka till linköping, hesse och jag. det borde bli trevligt. på kvällen ska jag träffa tessan och vi ska till världens och mysa. det är nog det vi gör bäst.

idag har det både regnat och åskat. så himla skönt! jag har bara gått och väntat på urladdningen hela dagen, och till slut kom den. skönt med regn på benen också. nu ska man inte vara dum mot vädret, men jag orkar inte med den här värmen som varit den senaste tiden. därmed inte sagt att jag vill ha femton grader och regn. om det ändå bara kunde vara lagom någon gång!

nu ska jag försöka bli lite trött tror jag.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0