get up on your feet and dance for me

IDAG REGNAR DET! asmycket. makes me happy happy. jag ska baka igen. tror jag. måste kanske köpas mjöl och ägg innan jag kan börja prata om det. hm.

igårkväll var rätt fin med trixxarn och jolle och pottan. och innan det var det ju fin musik i knäppingsborg, fett med coolt. imorgonkväll kan nog också bli rätt fin med salem, och lördagkväll kan nog också bli rätt fin med massa folk och allt som hör därtill.

av någon konstig anledning vill min mobil skriva tapas i stället för vara... och jag skickar sms och det plingar och jag skickar igen och det plingar igen och i'm going crazy, som britney spears! det är mycket nu. oj oj. mycket att hålla reda på. hultsfred alltså, vilket ställe. och flickvänner, vad är det, bagataller! nä i just don't get it! oj vad knasigt allt blev nu. och rörigt. mina starkaste.

i will go out tonight
dont wanna waste my time
i feel im bound to fly
and i dont love you no more

yours truly,
ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0