frihet är en stor gräshage

idag släppte vi ut hästarna så nu är de fria i hela fem veckor! skönt för dom. skönt för mig också. en hel månad utan ridbyxor, heaven! nu är jag trött som tusan, åkte till stallet tidigt för första lasset skulle gå vid nio. efter att vi släppt ut dom så åkte vi ju tillbaka till stallet och tömde boxar och fikade och städade, så jag är faktiskt helt slut nu. jooooobbiiiiiiigt. och kul. att busa.

bara för att mambaliten är världens finaste pålla så får det bli en liten bild på henne och mig för en herrans massa år sen. håll till godo!


yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

alltid kul att busa! sköööönt för dem, men ärligt talat så känns det som att jag kommer sakna de små liven! vi ses ikvälllllllll

2009-07-02 @ 10:17:16
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

bus är kul! see ya 2nite! kanske

2009-07-02 @ 11:33:34
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0