det är mycket som är galet

men kul! nu har jag varit ute och haft mig fyra helger i rad, så det är nog nyttigt att jobba nästa helg. ja jisses. jag har, förstås, vänt på dygnet. så kan det gå. men jag är trött. måste nog sova snart. en rolig helg hur som helst. mycket händelserik. jag har trivts.

idag har jag inte gjort så värst mycket (om man inte räknar med imorse). jag och trixxarn vaknade vid ett och då gjorde vi frukost och sådär. vi åt ganska länge. sen satt vi mest och hängde och lyssnade på musik med filip. sen följde jag henne till bussen och hon åkte hem. då gick jag hem och skulle börja baka, men det blev inte riktigt så, för olle och krippe och filip tog hela köket i besittning. sen kom sara och då satt vi också i köket. sen kunde jag baka! så nu har jag bakat bullar. de blev fina och goda, men jag är nog mer nöjd med dom som jag gjorde förra gången. jag måste leta upp det superreceptet.

nu dricker jag te och lyssnar på myskillarna, som vanligt. de är bäst. det är mysigt med regnet mot rutan också.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0