are you as scared as i tend to get

idag kommer mina föräldrar och min storasyster hem från portugal. de har visst haft det härligt. jag har också haft det härligt. jag är bra på det här med eget hushålle! som lotta på bråkmakargatan, men den stora skillnaden är att jag faktiskt ÄR bra på det...

en helt crazy natt med trixxarn, fast genom internet, har jag nu erfarit. och jag har vaknat genomfrusen (igen) och försökt äta men inte kunnat, för mat och jag går inte så bra ihop för tillfället. det är helt konstigt. dessutom så blåser man iväg om man går ut. jag har fått höra att sommarlovet har nåt sin peak och nu går det neråt igen. men det vägrar jag tro på. det är flera veckor kvar! mycket ska hinnas med. jag och trixxarn har fortfarande vår peak kvar, dvs emmaboda! det är ju helt otroligt. jag känner på mig att vi kommer träffa så många underbara människor. åh vad jag älskar underbara och nya människor. och gamla också för den delen. fast inte för gamla, och inte för dryga. hmmnä.

och jag känner av det där med att livet snurrar lite fort, lite för fort. det går så otroligt långsamt jämt annars, men den senaste månaden (ja, de senaste åren egentligen, men den senaste månaden i synnerhet) har det gått så himla himla fort så jag har knappt hunnit med. ojojoj. mycket ska man vara med om. jag håller nog mer eller mindre på att bli stor nu. fastän jag fortfarande är tretton i mina egna ögon. men oftast känner jag mig som 40 +  i huvudet. en fin kombination!

idag ska jag nog dammsuga, duscha och se på film. det är en fin sommar, det är det.
yours truly,
ebba


Kommentarer
Postat av: Joline

Du satt fast vid någons mun, tror jag... (:

2009-07-21 @ 20:05:00
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

haha, uh-oh.....

2009-07-21 @ 23:57:32
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0