vilken summary

ååååh. jag sitter och tittar i min kalender och fylls av en känsla, så obestämbar och svår att sätta fingret på. jag ser framtida datum där jag skrivit med röd penna "prov" och "läxa" och "inlämning". men så ser jag också att jag skrivit, än dock på helgerna, "kalas" och "kalas" och "mys". men jag vet inte, känns som att man borde kalasa en jävla massa för att kompensera för allt skoltråk. hur som helst.
på sportlovet ska jag till uppsala, det bestämde jag idag. där ska jag umgås med mina syskon och traska runt i en fin stad. jag gillar sådana ting.

jag måste verkligen plugga. jag har samhällsprov på tisdag, och det är inte vilket samhällsprov som helst. det är faktiskt samhällsEKONOMIprov. jag kan lägga mig framför tåget med en gång alltså, med andra ord. tusan.

igår var det ju rockkarusellen, och det var ganska lamt. elias var duktig. vi hittade några 92:or från linköping (eller så var det dom som hittade oss) som vi spenderade en stund med i en trappuppgång, fast sen slocknade lyset och vi var "tvungna att rösta på nocturn, för de är så jävla bra". jag tror att jag var den enda som var nykter. men glad ändå. sen följde jag elias och hans två vänner ian och rebecca till kunskapsskolan ungefär. därifrån gick jag till joline för att mysa med henne och sara och räkan lite. det var mys, med youtubeklipp och nysande pandor och präriehundar som gör "the dramatic look". kul vare. kulkulkul. sen gick jag och jollen och sara hem till en joel och allting började med en strumpa från en balkong, sen slutade det med att ha utsikt mitt i the center of the action och se på något sjukt idiotiprogram som jag tror gick på mtv. det är väl bara där de är sådana. sen var sara nattchaufför och körde hem mig. då gick jag och la mig fastän jag inte var det minsta trött.

idag har jag bara varit i stallet och frusit. nu ska jag öppna samhällsboken, tror jag. hoppas jag.
ha det fint vänner,
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0