var är den där regnbågen?

fin dag igen. ibland är det nästan lite kul att gå i skolan. obs, ibland. kul är det i alla fall att skriva ihop notiser. jag gillar't.

var nyss ute hos samanthahästen och gjorde landsvägarna osäkra. näerå, hon är så snäll och duktig. det var inte särskilt kallt, men jävligt mörkt. det var som att gå in i en säck. och så såg man stjärnhimlen hur klart som helst. åh, det var fint.

nu dricker jag te och pluggar tyska. vi fick tusen glosor och massa grammatik och en text från i tisdags till imorgon, så jävla dumt. men än dock, a man's gotta do what a man's gotta do. men arg blir jag. eller zornig som jag ska lära mig att det heter.

imorgon ska jag leka med hannelis, för hon är hemma nu :) jag har saknat henne så himla mycket. 

nae, nu ska jag fortsätta lyssna på salem och plugga vidare. ich bin ausgeflippt!
pussokram
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0