jag är sämst, men jag orkar inte bry mig

jag är en idiot. jag är trött på att plugga och jag har inte ens börjat än. jag vill inte skriva samhällsprov imorgon, det måste vara det mest onödiga provet någonsin. och så är det så jävla kallt här, jag fattar inte vad som är problemet med elementen. jag fryser fötterna och händerna av mig vilken sekund som helst nu. dessutom har hela dagen varit allmänt sämst och grå. och slaskig. nu börjar slaskhelvetet i alla fall. jag vill bara gå och lägga mig. det här är en sån dag då man borde stannat i sängen. jag är verkligen en idiot. jag kan nog ändå säga att jag är lite glad ändå. men nej, inte idag. idag är jag fan inte glad. 

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du är sämst.

2009-01-21 @ 11:53:32
Postat av: Jolinersin

gotta love it! Men fan då, fan!

2009-01-22 @ 00:49:03
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0