it'll never change

heeeeeyyee, i'm so happy happy happy, biljett till emmaboda köpt! jag mår så himla fint. det kommer bli så kul och så underbart, jag kan inte vänta ju. jag går i ide nu och vaknar i juni, så är det inte så lång tid kvar :) iiiiih! svårt att uttrycka mys- och galen glädjekänslor i ord, som vanligt.

dessutom måste alla kolla den här, för han är så jävla snygg och så jävla min:

 

jag är kär kär kär och han ska också bli en stor del av sommaren, eller hur tessli? (; i wish!

nu ska jag skriva vidare om renässanslitteraturen, yeeeey. men jag klarar det, jag klarar allt. i'm invincible, som the black knight. you know, monty python. gotta love it.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Jolinersin

det var du! hörrö, fick du mitt sms? call me tonajta!

2009-01-30 @ 12:10:54
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

ja, jag fick ditt sms, så allrightie, i'll call you 2niteee sistah!

2009-01-30 @ 14:56:46
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0