ibland är en lögn det finaste man har

jag är väldigt trött. hektiska skolveckor som denna tar kål på mig. skönt att nästa vecka är relativt lugn. att ha ont i ryggen är inte heller så värst kul. men man får stå ut. vad heter det, hitta guldkorn. guldkorn finns det många av. jag älskar allt, ibland. ganska ofta. 

jag ska ringa till joline, fast klockan är väl mer än kväll? men mamma har tagit över linjen. jag orkar inte ringa från mobilen. eller, det är klart jag orkar, men det orkar nog inte mitt kontantkort. i have to wait. bara lite till.

jag börjar, helt på allvar, fundera över om vänskap är det enda som är värt att kämpa för? undrar ändå lite om detta kanske verkar deppigt. hur gör folk för att orka bli kära? jag måste träna på det här. någon lämplig kandidat? någon? inte? just det, stupid me, det är ju norrköping vi pratar om. här finns ingenting. bara emptiness och kyla. och hala isfläckar och nakna träd.

kul att det verkar som att jag är ledsen. jag är inte ett dugg ledsen. jag är glad. bara väldigt trött. nu loggade joline in på msnen. jag ska nog fånga henne i ett virvlande samtal.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Jolinersin

Du kan få träna på mig, pick me pick me!

2009-01-30 @ 23:12:30
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

jag tänkte väl kanske en träningskompis i pojkform, så att ehhh

2009-01-30 @ 23:57:19
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0