we just don't care if they see us fall

helgen är snart slut. nu igen. helgerna tar alltid slut. fort som tusan går det. fortare än man hinner säger flaska.

fin helg, än dock. fredagkväll spenderades hemmavid... tror jag. minns inte att jag gjorde något då, så jag antar att jag var hemma. fast jag var ju förstås i stallet och hjälpte mamma och kollade på när hon och hennes grupp red. kul att se dom, skillnaden från i somras är ju humongous. ibland blir jag lite sugen på att rida. men det går över också.

igår var jag i stallet, sen var jag hemma, sen åkte jag och sara till joline. vi myste till det riktigt ordentligt. vitlöksbröd, how i met your mother, klädbyten och pratpratprat i mängder. sen skulle smådamerna till hugo, och jag skulle upp tidigt idag, så jag fick helt enkelt åka hem och sova.

idag gick jag upp cirkus halv åtta, för jag skulle vara i stallet 8.15. det var träningstävling i dressyr, jag var funktionär och hade som uppgift att skriva protokoll för cissi som dömde. det var ganska roligt, faktiskt. sen hjälpte jag mary lite med trollet, och så pysslade jag med mamba. sen åkte jag hem. och vädret blev så fint. jag stod och tittade på himlen, och kom fram till att himlen alltid är blå. faktiskt. det är bara moln som är i vägen. men de är temporära. för himlen är alltid blå. bakom allting. så är det med allt annat också.

och så vill jag skicka ett litet grattis till pollan som fyller år idag :) 

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: mary

tack så jättemycket för hjälpen ebbisen :)

2009-02-09 @ 17:55:46
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

naw, så lite så (:

2009-02-09 @ 20:01:51
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0