vem kunde ana att godisförsäljare är så intelligenta

här sitter jag igen och svär över kursen samhällskunskap b. jag förstår inte varför jag valde till den. om det ändå inte vore för poängens skull... åh vad jag blir trött på allt. jag ska inte klaga i alla fall, jag ska vara glad att jag har nåt som håller mig sysselsatt. men jag skulle mycket hellre gå och baka en kaka. det ger mig så mycket mer än vad israel-palestinakonflikten gör. jag undrar om gunnar vet hur bred den här uppgiften är. det är klart han borde veta. men ändå, det är så sjukt mycket material och information så jag blir helt vindögd. jag har gett upp säkert tio gånger redan, och mer lär det bli. men det får jag väl ta itu med då. nu ska jag fortsätta kämpa.

slänger in ett litet dagens citat också, av killen inne på gottoteket. där kommer jag helt ensam och ska bara köpa några persikor (fast det är tisdag, shame on me).
- eller hur fröken, visst är det så, vad man än gör i livet ska man inte göra för mycket av?
ja, det är mycket sant, svarade jag och betalade så fint. men sen började jag fundera på innebörden av de orden. det är ju tamejtusan mycket sant.

yours truly,
ebba.

Kommentarer
Postat av: Jolinersin

Ska vi kanske kanske völa hos mig på lördag kanske? Jag vill bara du vet berusa mig lite, gärna i stan :) pussez darliung

2009-02-04 @ 11:31:01
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: lilla e

yes sir, affirmative! i'll be therrrrre, säg tiden bara.

2009-02-04 @ 13:21:48
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0