stand tall, acting small

gud vad jag älskar att kryssa för saker som man gjort färdigt! nu har jag bara tre saker kvar, sen är det jullov, wooooooosh. sjukt skönt att vara klar med religionen. inte för att provet idag ens kan kallas för prov, blev mer ett slags hemprov, men nu är jag klar med det och känner mig nöjd. det som är kvar är litteraturprovet imorgon och psykologifördjupningen som ska vara klar till nästa torsdag, sen är det en liten latinuppgift som ska in också. latinet är jag typ klar med. psykologin har jag inte ens börjat med men det är LUGNT. nu har jag en hel vecka på mig att undersöka adhd. mycket intressant. och litteraturprovet imorgon känns som en liten vindpust. det här kan man ju, vore ju konstigt annars, med tanke på att det har nötts in ända sen man gick i åttan eller så. epoker är ju lätt.
nog talat om skolan. jag ser fram emot lovet, det ska bli himla skönt att vila upp sig och mysa. åh så skönt. jag undrar fortfarande vad som händer på nyårsafton, men det är väl sånt man märker - nånstans hamnar vi nog.
nu ska jag snart se på that '70s show och äta lite, sen ska jag bege mig mot stallet och ridlektion. jag hoppade minette i måndags, det var så kuuuuul! världens piggaste gamla häst, är det något hon kan så är det att springa fort och hoppa och svänga ännu snabbare. jag kom på mig själv med att så kul har jag inte tyckt att det är att hoppa sen jag hoppade junior (men han var förstås roligare, bäst i världen).
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0