vi lyfter nu

jag har blivit informerad om att det är nyårsafton idag. imorgon är det ett nytt decennium, 10-talet! precis som för hundra år sen, fast hundra år senare... ja. 2009 kan i alla fall sammanfattas som ett mycket fint år, fast egentligen så kan det inte ens sammanfattas för det har hänt så himla mycket roliga saker. 2010 kommer i alla fall bli minst lika fint, det inkluderar studenten och början på ett liv som jag har väntat så länge på. ja det är så spännande så jag vet inte hur jag ska sätta ord på det här heller. det är svårt! men ack så roligt. ikväll ska jag ikläda mig min svarta tyllklännning, packa ner en liten söt flaska champagne och bege mig ut till trixxarn och svärtinge. där ska vi laga mat och ha det fint, sen får vi se varthän kvällen bär oss, detta lutar åt att bli en fin afton!
gott nytt år sötnosar!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0