oh what a feeling i have inside today

det är mycket som händer nu. det har varit julafton, och det var en fruktansvärt fin morgon/dag/afton. det har blivit mycket umgänge med släkt och vänner, och många fina julklappar. igår var jag med sarafari och tittade på min efterlängtade julklapp - krig och fred! åh så jag älskar det. men jag blir så himla irriterad på alla, för de är så jävla dumma i huvudet. man säger ja eller så säger man nej, svårare än så är det inte. det finns ingen gråskala. om inte annat så vore det mycket enklare om det bara fanns svart och vitt i sådana sammanhang. men det är naivt av mig, har jag nu fått lära mig. men det är väl ingen nyhet, jag är ju faktiskt naiv så det smäller om det.
igår kväll var det en krazy fest och det var mycket mycket roligt, och omtumlande. men sarafari kom och körde hem mig sen, för hon skulle till norrland idag. igen. nu kommer jag sakna min smutsnisse igen. vem ska jag nu åka pulka med... hur som helst, ikväll är det maskinen på hugo och det känns kul kul kul! nyår har jag fortfarande ingen aning om, men det lägger jag åt sidan så länge. ingen panik liksom. nu ska vi till farmor och farfar och fika, för det är deras bröllopsdag.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0