nu gör jag häxan i hans och greta grön av avund

vilken dag. jag har typ bara suttit hemma och pluggat, åkt in till stan, skrivit provet i nästan två timmar, och sen åkt hem igen. väl hemma skulle jag åka till stallet, men det blev inte av. jag fastnade framför ett intressant program om sandtigerhajar och citronhajar på animal planet i stället. nu ska jag precis börja snickra ihop mitt fina lilla pepparkakshus, och jag känner att det känns mysigt - ikväll ska jag inte plugga över huvudtaget. man måste ta lite ledigt ibland.
nu kände jag också av min lilla mage, jag har visst inte ätit något sen frukost. dags för lite mat kanske? och förresten, obama receivade ju nobels fredspris idag (i norge av alla ställen). jag tycker att det är sött av honom att tycka att det säkert finns någon annan som förtjänar det mer än vad han gör. men han accepterade det i alla fall. lustigt bara, "war is sometimes necessary". jag antar att jag aldrig kommer förstå logiken i det. men nu - pepparkakshusbak! och dekorering.
yours truly,
ebba
tjusig va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0