we are far too young and clever

okej, nu börjar nog sommarlovet ändå lida mot sitt slut. sista året. lätt som en plätt. det fixar vi. det säger vi.

jag jobbar nu, det resulterar i döda fötter och en trött hjärna. alltså inte just nu. men de här dagarna. fram till onsdag. menmen. cash is king som det heter. synd att jag inte kan vara i stallet bara, vill inte riskera att mambans box blir lika äcklig som efter ett år på bara en vecka. och så vill jag så gärna rykta henne riktigt riktigt länge. menmen. jag ska tamejtusan hinna dit på torsdag. now that's a promise.

jag håller faktiskt på och bakar muffins just nu. så jag ska kila ner och garnera dom. ville väl bara tala om att jag lever.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0