sista dagen på sommarlovet

det har varit en fin dag, som visserligen har gått alldeles för fort. jag vill ju inte gärna börja skolan imorgon, men det går över. det här året är det sista och det kommer bli ett underbart år! det är jag helt säker på.

idag har jag mest hängt med mary. filip var med i stallet, han fick rida en sväng på minette, och han var så himla duktig. jag är nästan fortfarande lite chockad. sen tog jag och mary lite nya kort på pållarna, mamban var en sötnos som vanligt. sen följde maria med mig hem och vi åt falukorv och makaroner (<3) och sen bakade vi svarta vinbärsmuffins, tog en promenad, och såg på stardust och åt muffins! mycket fin kväll, jag är väldigt nöjd. ohjaaa. nu ska jag snart sova. ska vara i skolan klockan ett imorgon, man måste väl kanske vara fräsch i huvudet tills dess. kanske. 

yours truly,
ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0