stick to your voice

jag är så jävla seg i huvudet. det tar på krafterna att ränna runt och vara ungdom om nätterna. det är liksom inte samma sak nu när det inte är sommar längre. det suger ju att vara liten men ändå typ äldst. så vill man inte ha det. men det var en fin kväll och natt med trixxarn och hannele. och det är kul att veta att folk känner igen och kommer ihåg en. även om det bara var fem minuter på en dimmig festival med tändare och utlärda dansmoves och bortglömda dedikationer och grejer.

jag är glad i alla fall. så fruktansvärt, otroligt, underbart glad. jag och trixxarn ska till huvudstaden i oktober och se på/lyssna till dom absolut bästa myskillarna. jag älskar deras underbara musik. så väldigt väldigt mycket.
jag kan inte förstå att det är en månad sen som det var full rulle på emmaboda. känns som att det var alldeles nyss, men samtidigt som att det var flera år sen. men nu ska man komma in i rutinerna igen. hålla sig flytande, vilket förmodligen kommer gå rätt bra i år. bra schema och roliga ämnen. blir asbra. och next stop: kulturnatten. åh så jag längtar.
vi lever ett annorlunda liv nu, jag och min kropp.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0