baby i hope those tears were meant for me

det är inte mycket man förstår. jag har börjat förstå det och har också slutat försöka förstå allting. så man kan förstå att man inte förstår. aint that crazy. galen blir man också av att inte ha koll. men jag orkar inte bry mig. det blir som det blir och jag tänker inte lyfta ett finger. det är så mycket man inte förstår. det är så mycket man bryr sig om, som man egentligen inte borde bry sig om. och så finns det saker som man inte bryr sig om, men som man verkligen borde bry sig om. vi är komplicerade och märkliga varelser och jag kommer aldrig förstå mig på vare sig mig själv eller någon annan fullt ut. och så är det nog. det är väl så det ska vara. 

nu har jag gett er något att bita i. kryptiskt så det smäller om det.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Kim

åh, jag vill också vara kryptisk! det är så mysigt att läsa kryptiska meddelanden, eller inlägg. Du är fin som skriver så fint<3

2009-08-18 @ 21:19:24
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0