alla städer ska tömmas, alla gator glömmas bort

nu har jag varit hemma från emmaboda i några dagar. vi kom hem i söndags kväll. det var så sjukt kul, och det hände så sjukt mycket! vi hängde med mysiga stockholmare och hittade så kallade kändisar, och sprang mest runt och var mysiga och glada och lagom lulliga hela tiden. ja det var fint. det var väldigt väldigt väldigt roligt. idag är det onsdag och vi har hämtat hem hästarna. det känns inte som att det var fem veckor sen som vi släppte dom, det har gått så himla fort. men oj så mycket som har hunnit hända. ja ojojoj. vad mycket som har hunnit hända över huvudtaget den här sommaren. och än är det inte riktigt slut! 

ikväll ska jag gå på bio med trixxarn och adrian, och vi ska se på public enemies. det ska bli spännande! och imorgon ska jag till mamba en sväng, och sen blir det till att vara glad och söt. sånt som jag är så bra på.

jag är ensam hemma igen, men bara till ikväll. de åkte till göteborg igår morse, så jag har väl varit ensam ett tag ändå. jag drömde så jävla läskigt inatt, vaknade och var helt skräckslagen. tjockt med jobbigt. usch. igår i alla fall så var jag i stan och fikade med trixxarn, mucho mysigt! speciellt i strömparken där vi fick sällskap av en man som undrade om vi var kristna eller om vi pluggade. hm. sen cyklade jag och handlade lite och sen hem och vattna i trädgården. sen kom sara och jag bakade scones och vi åt rätt mycket. sen åkte hon hem och jag gick och la mig lite senare. sjukt jobbigt att gå upp klockan sju imorse. jag trodde jag skulle dö. men nu har jag tupplurat en stund, så det känns lite bra!

och ååååh just det, var på utebion i måndags med trixxarn och såg the curious case of benjamin button. den var så otroligt bra bra braaaaa!
nu ska jag lyssna på musik tror jag.
yours truly,
ebba


Kommentarer
Postat av: Mary

sööööööööt ebba :D

btw, vem är hunken i bakgrunden?! ;)

2009-08-05 @ 22:15:07
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

hahaha omg mary! det är jensen, han från australien :)

2009-08-06 @ 00:27:53
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Kim

du ser sådär lagom glad och kärleksfull ut :)

2009-08-14 @ 10:10:04
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: lilla e

jag var nog lagom glad och kärleksfull :)

2009-08-14 @ 22:29:40
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0