för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna

jag är oerhört trött. jag satt och läste förut, men så somnade jag. bara sådär. det blev rätt sent hos joline igårkväll, så det är väl inte så konstigt. gårdagen var otroligt fin. allt bara gick som på räls och så var det underbart väder hela dagen. mer sånt tack, säger jag.

nu sitter jag och dricker te och väntar på att maten ska bli klar, och så väntar jag på att hannele ska komma. för det ska hon. vi har inte setts på jättelänge, så nu är det verkligen på tiden.

imorgon åker jag till liverpool. jag måste bestämma vad som ska packas ner, och så måste jag tvätta och stryka lite. det ska bli så jävla kul och skönt att åka bort. hej då norpan i fem dagar ju. sjukt välbehövligt.

nae, om man skulle ta och göra nån nytta kanske...
yours truly,
ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0